Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2063
Назва: ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА: ПРОБЛЕМИ МЕТОДОЛОГІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ
Автори: Качак, Тетяна Богданівна
Ключові слова: Література для дітей та юнацтва, методологія, філологічний підхід, літературознавча інтерпретаційна стратегія, мультидисциплінарна інтерпретаційна стратегія.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Качак Т. Б. ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА: ПРОБЛЕМИ МЕТОДОЛОГІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ. Літератури світу: поетика, ментальність і 22 духовність. 2017. Вип. 10. С. 22 - 34
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблему формування в українському літературознавстві методології дослідження літератури для дітей та юнацтва. Маргарита Славова подає чотири основні підходи як напрямки теорії дитячої літератури: педагогічний, психологічний, аналіз літератури для дітей у контексті рецептивної естетики та культурології. У статті розглянуто філологічний та інші критичні підходи (наратологічний, рецептивно-естетичний, компаративний), які практикували у наукових дослідження українські літературознавці. Детально охарактеризовано літературознавчу, дидактичну та мультидисциплінарну інтерпретаційні стратегії та ефективність їх інструментарію у дослідженні художніх текстів для дітей та юнацтва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2063
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.