Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2063
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКачак, Тетяна Богданівна-
dc.date.accessioned2020-03-24T18:50:02Z-
dc.date.available2020-03-24T18:50:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКачак Т. Б. ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА: ПРОБЛЕМИ МЕТОДОЛОГІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ. Літератури світу: поетика, ментальність і 22 духовність. 2017. Вип. 10. С. 22 - 34uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2063-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему формування в українському літературознавстві методології дослідження літератури для дітей та юнацтва. Маргарита Славова подає чотири основні підходи як напрямки теорії дитячої літератури: педагогічний, психологічний, аналіз літератури для дітей у контексті рецептивної естетики та культурології. У статті розглянуто філологічний та інші критичні підходи (наратологічний, рецептивно-естетичний, компаративний), які практикували у наукових дослідження українські літературознавці. Детально охарактеризовано літературознавчу, дидактичну та мультидисциплінарну інтерпретаційні стратегії та ефективність їх інструментарію у дослідженні художніх текстів для дітей та юнацтва.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectЛітература для дітей та юнацтва, методологія, філологічний підхід, літературознавча інтерпретаційна стратегія, мультидисциплінарна інтерпретаційна стратегія.uk_UA
dc.titleЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА: ПРОБЛЕМИ МЕТОДОЛОГІЇ ДОСЛІДЖЕННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.