Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2063
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Качак, Тетяна Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-24T18:50:02Z | - |
dc.date.available | 2020-03-24T18:50:02Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Качак Т. Б. ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА: ПРОБЛЕМИ МЕТОДОЛОГІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ. Літератури світу: поетика, ментальність і 22 духовність. 2017. Вип. 10. С. 22 - 34 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2063 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено проблему формування в українському літературознавстві методології дослідження літератури для дітей та юнацтва. Маргарита Славова подає чотири основні підходи як напрямки теорії дитячої літератури: педагогічний, психологічний, аналіз літератури для дітей у контексті рецептивної естетики та культурології. У статті розглянуто філологічний та інші критичні підходи (наратологічний, рецептивно-естетичний, компаративний), які практикували у наукових дослідження українські літературознавці. Детально охарактеризовано літературознавчу, дидактичну та мультидисциплінарну інтерпретаційні стратегії та ефективність їх інструментарію у дослідженні художніх текстів для дітей та юнацтва. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | Література для дітей та юнацтва, методологія, філологічний підхід, літературознавча інтерпретаційна стратегія, мультидисциплінарна інтерпретаційна стратегія. | uk_UA |
dc.title | ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА: ПРОБЛЕМИ МЕТОДОЛОГІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Качак Т. Література для дітей та юнацтва_проблеми методології дослідження.pdf | 234.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.