Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2064
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
Автори: | Качак, Тетяна Богданівна |
Ключові слова: | Дитяча література, аналіз, літературна компетентність. |
Дата публікації: | 2011 |
Бібліографічний опис: | Качак Т. Особливості вивчення літератури для дітей у контексті підготовки майбутніх вчителів початкової школи. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім.П.Тичини. Умань: ПП Жовтий О. О., 2011. Вип. 4. Частина 1. С. 25-30. |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено особливості реалізації змісту та завдань навчальних програм з дисциплін «Дитяча література» та «Зарубіжна дитяча література» у процесі підготовки майбутніх вчителів початкової школи; наголошено на проблемі формування літературної компетенції студентів та запропоновано шляхи її вирішення. Відзначено важливість оновлення та розширення жанрово-тематичного кола літератури, запропонованої для вивчення, а також впровадження нових форм роботи на лекційних, практичних заняттях та під час проходження студентами педагогічної практики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2064 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Качак Т. Особливості вивчення літератури для дітей.pdf | 245.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.