Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2064
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКачак, Тетяна Богданівна-
dc.date.accessioned2020-03-24T18:50:10Z-
dc.date.available2020-03-24T18:50:10Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКачак Т. Особливості вивчення літератури для дітей у контексті підготовки майбутніх вчителів початкової школи. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім.П.Тичини. Умань: ПП Жовтий О. О., 2011. Вип. 4. Частина 1. С. 25-30.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2064-
dc.description.abstractУ статті окреслено особливості реалізації змісту та завдань навчальних програм з дисциплін «Дитяча література» та «Зарубіжна дитяча література» у процесі підготовки майбутніх вчителів початкової школи; наголошено на проблемі формування літературної компетенції студентів та запропоновано шляхи її вирішення. Відзначено важливість оновлення та розширення жанрово-тематичного кола літератури, запропонованої для вивчення, а також впровадження нових форм роботи на лекційних, практичних заняттях та під час проходження студентами педагогічної практики.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectДитяча література, аналіз, літературна компетентність.uk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.