Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2068
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Качак, Тетяна Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-24T18:50:50Z | - |
dc.date.available | 2020-03-24T18:50:50Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Качак Т. Б. Особливості жанрової системи сучасної української прози для дітей та юнацтва. Прикарпатський вісник НТШ. Слово. 2017-2018. № 4-3. С. 229-240. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2068 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено теоретичні аспекти формування жанрової системи сучасної української прози для дітей. Йдеться про наявність казкового, ігрового, пригодницького, фантастичного елементів як змі- стових і формальних якостей твору, жанрозначущих компонентів, які об’єднують усі жанри у систему. У межах формації “сучасна проза для дітей та юнацтва”, орієнтуючись на спосіб зображення худож- ньої дійсності, виокремлено три основні групи: реалістична проза, ре- алістично-фантастична проза, фантастична проза. Групи утворю- ють класичні жанри, синтетичні жанри та модифіковані жанрові форми, представлені конкретними творами. Подана схема-модель жанрової системи сучасної української прози для дітей та юнацтва засвідчує тенденцію жанрового розмаїття, розгалуження системи жанрів за рахунок оновлення класичних жанрів, їх трансформації, ав- торських модифікацій та ускладнення синтезом різнорідних жанрових елементів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | жЖанр, жанрова система, жанрові модифікації, проза для дітей та юнацтва. | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ЖАНРОВОЇ СИСТЕМИ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Качак Т. Особливості жанрової системи прози для дітей.pdf | 459.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.