Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2072
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Качак, Тетяна Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-24T18:51:26Z | - |
dc.date.available | 2020-03-24T18:51:26Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Качак Т. Б. ДІТИ ПЕРЕХІДНОЇ ЕПОХИ У СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ДЛЯ ЮНИХ ЧИТАЧІВ. Прикарпатський вісник НТШ «Слово». Івано-Франківськ, 2016. № 2 (34). С. 362 – 372. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2072 | - |
dc.description.abstract | У сучасній українській літературі для дітей та юнацтва набуває актуальності проблема впливу перехідної епохи 1990-х на формування молодого покоління. Письменники (Зірка Мензатюк, Олена Захарченко, Степан Процюк) розкривають емоції та переживання дітей у час роз- паду СРСР, їх сприйняття ідеологічних, культурних та соціальних змін у суспільстві. Головні герої повістей – діти і підлітки, світогляд, характер і життєва позиція яких формується під впливом тих подій, які відбуваються у країні. Це вже інше покоління – “вільне покоління”, яке сповідує демократичні цінності, займає активну громадську позицію, відстоює права людини й повертається обличчям до національної історії, культури, традицій. Повісті «Як я руйнувала імперію» Зірки Мензатюк, «Хутір» Олени Захарченко, «Вітроломи» Степана Процюка є дзеркалом, у якому бачимо дітей перехідної епохи в Україні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | Діти перехідної епохи, сучасна українська літера- тура для дітей і підлітків, вільне покоління | uk_UA |
dc.title | ДІТИ ПЕРЕХІДНОЇ ЕПОХИ У СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ДЛЯ ЮНИХ ЧИТАЧІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Качак Т. Б. Діти перехідної епохи у сучасній прозі для юних читачів.pdf | 316.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.