Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2076
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Качак, Тетяна Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-24T18:52:11Z | - |
dc.date.available | 2020-03-24T18:52:11Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Качак Т. Дитяча література та методика навчання літературного читання. Методичні рекомендації. Івано-Франківськ, 2020. 62 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2076 | - |
dc.description.abstract | Методичні рекомендації містять основний зміст практичних занять із дисципліни «Дитяча література та методика навчання літературного читання» і розроблені відповідно до навчальної програми з дисципліни. До кожної теми додаються плани практичних занять, завдання для самостійного опрацювання, список рекомендованої літератури. Подано методичні коментарі та програмові вимоги до іспиту (заліку). Призначення посібника – сприяти засвоєнню студентами спеціальності «Початкова освіта» кращих зразків української та зарубіжної дитячої літератури, теоретичних знань з методики навчання літературного читання; набуттю практичних навичок застосування компетентнісного підходу до реалізації завдань та змісту літературної освіти у початковій школі; удосконаленню вмінь і навичок використовувати ефективні новітні технології у процесі формування літературної компетенції і розвитку самостійного читання молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | Дитяча література, методика навчання літературного читання | uk_UA |
dc.title | Дитяча література та методика навчання літературного читання | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчальні матеріали (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Качак Т. Б. Дитяча література і методика навчання літературного читання.pdf | 851.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.