Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/20844
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарічняк, Андрій Петрович-
dc.contributor.authorШиманська, Уляна Василівна-
dc.date.accessioned2024-11-04T07:24:44Z-
dc.date.available2024-11-04T07:24:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗарічняк А.П., Шиманська У.В. Тревел-блогінг як сучасний інструмент комунікації: поняття та особливості класифікації. International Scientific Journal «Grail of Science». 2022. №21. P. 35–41.uk_UA
dc.identifier.issn2710–3056-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/20844-
dc.description.abstractСучасним інформаційним феноменом та важливим інструментом комунікації є блогінг. Блогосфера стала новим простором, котрий створює можливості для будь-якої людини перетворити свої знання і дії в інформаційний продукт. Значну нішу в соціальних медіа займають блоги про подорожі. При цьому тревел-блоги як сегмент медіа тільки починають ставати об’єктом наукового осмислення, що обумовлює актуальність теми дослідження. У статті проаналізовано поняття блогу та особливості сучасного тревел-блогінгу. Авторами запропоновано узагальнений підхід до класифікації тревел-блогів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectтревел-блогuk_UA
dc.subjectблогерuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleТревел-блогінг як сучасний інструмент комунікації: поняття та особливості класифікаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зарічняк А.П., Шиманська У.В. Тревел-блогінг як сучасний інструмент комунікації.pdfОсновна стаття196.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.