Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/20871
Title: | Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільноговіку |
Authors: | Скоморовська, Ірина Анатоліївна Матішак, Маріанна Василівна |
Keywords: | емоції, емоційний інтелект, підготовка майбутніх вихователів ЗДО, діти старшого дошкільного віку |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | У статті розкрито проблему фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти (ЗДО) до розвитку в дітей старшого дошкільного віку емоційного інтелекту. Представлено декілька визначень понять «емоції» та «емоційний інтелект». Зазначено, що емоційний інтелект трактується як сукупність ментальних здібностей до розуміння власних емоцій та емоцій інших людей, а також управління емоційною сферою.Наголошено, що перші дослідження проблеми емоційного інтелекту належать Дж. Мейєру, П. Селовею, Д. Гоулмену. Схарактеризовано складники емоційного інтелекту, представлені вченими, а саме: усвідомлення та розпізнавання почуттів, прагнення зрозуміти іншу людину, розуміння емоцій; керування емоціями. Здійснено аналіз емоційного розвитку дітей старшого дошкільного віку, зокрема, вказано, що для них характерними є широкі соціальні контакти, як-от: батьки, вихователі, вихованці із ЗДО, друзі за місцем проживання тощо. Унаслідок наявного широкого кола спілкування, дошкільники часто перебувають у взаємодії з оточенням, що потребує від них уміння виражати власні емоції та розуміти емоції інших людей. Акцентовано, що дитина старшого дошкільного віку здатна розуміти такі емоції інших, як радість, здивування, сум, гнів, роздратованість, страх, тощо |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/20871 |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
29_girska-shkola-96-99.pdf | 182.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.