Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/20880
Title: | Теоретичне обґрунтування концепції управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти |
Other Titles: | Theoretical Justification of the Management Concept of Professional Development of Scientific and Pedagogical Staff of the Municipal Establishment of Higher Education |
Authors: | Одарченко, Вероніка Ігорівна |
Keywords: | концепція управління професійним розвитком науково-педагогічні працівники комунальний заклад вищої освіти |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Citation: | Одарченко В. І. Теоретичне обґрунтування концепції управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти / В. І.Одарченко // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2023. - № 29. - С. 17-22. |
Abstract: | Стаття присвячена проблемі розробки та теоретичному обґрунтуванню авторського бачення концепції управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти. Аналіз науково-педагогічної літератури уможливив виявити важливі положення, які враховані в процесі розробки концепції. Визначено мету концепції, що полягає в удосконаленні системи ефективного управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників для сталого розвитку комунального закладу вищої освіти та кореляції із цілями освіти регіону. Сформовано завдання, реалізація яких дасть змогу досягти головної мети: випереджувальний характер сталого професійного зростання науково-педагогічних працівників; пріоритетні напрями підвищення ефективності управлінської діяльності; розширення можливостей для професійного зростання; створення організаційно-педагогічних умов. Автором визначено напрями та етапи (підготовчий, планування та проєктування, упровадження, верифікація концепції) упровадження концепції управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти за сучасних умов. Висвітлено очікуваний результат реалізації концепції, що полягає в підвищенні професіоналізму науково-педагогічних працівників, забезпеченні випереджувального характеру в процесі управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти; удосконаленні менеджменту у вищій школі тощо. Автор зазначає про можливі ризики, які можуть виникати в процесі впровадження розробленої концепції в зміст освіти комунальних закладів вищої освіти, серед яких: зниження мотивації науково-педагогічних працівників до професійного зростання; невідповідність способів підвищення кваліфікації особистісним та професійним запитам фахівців; непередбачений вплив зовнішніх чинників на процес управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників на державному та регіональному рівнях; недостатнє фінансування, забезпечення матеріально-технічної бази тощо. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/20880 |
Appears in Collections: | № 29 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
29_girska-shkola-17-22.pdf | 181.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.