Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/20880
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Одарченко, Вероніка Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-05T09:46:23Z | - |
dc.date.available | 2024-11-05T09:46:23Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Одарченко В. І. Теоретичне обґрунтування концепції управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти / В. І.Одарченко // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2023. - № 29. - С. 17-22. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/msuc.2023.29.17-22 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/20880 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі розробки та теоретичному обґрунтуванню авторського бачення концепції управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти. Аналіз науково-педагогічної літератури уможливив виявити важливі положення, які враховані в процесі розробки концепції. Визначено мету концепції, що полягає в удосконаленні системи ефективного управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників для сталого розвитку комунального закладу вищої освіти та кореляції із цілями освіти регіону. Сформовано завдання, реалізація яких дасть змогу досягти головної мети: випереджувальний характер сталого професійного зростання науково-педагогічних працівників; пріоритетні напрями підвищення ефективності управлінської діяльності; розширення можливостей для професійного зростання; створення організаційно-педагогічних умов. Автором визначено напрями та етапи (підготовчий, планування та проєктування, упровадження, верифікація концепції) упровадження концепції управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти за сучасних умов. Висвітлено очікуваний результат реалізації концепції, що полягає в підвищенні професіоналізму науково-педагогічних працівників, забезпеченні випереджувального характеру в процесі управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти; удосконаленні менеджменту у вищій школі тощо. Автор зазначає про можливі ризики, які можуть виникати в процесі впровадження розробленої концепції в зміст освіти комунальних закладів вищої освіти, серед яких: зниження мотивації науково-педагогічних працівників до професійного зростання; невідповідність способів підвищення кваліфікації особистісним та професійним запитам фахівців; непередбачений вплив зовнішніх чинників на процес управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників на державному та регіональному рівнях; недостатнє фінансування, забезпечення матеріально-технічної бази тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | концепція | uk_UA |
dc.subject | управління професійним розвитком | uk_UA |
dc.subject | науково-педагогічні працівники | uk_UA |
dc.subject | комунальний заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Теоретичне обґрунтування концепції управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Theoretical Justification of the Management Concept of Professional Development of Scientific and Pedagogical Staff of the Municipal Establishment of Higher Education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 29 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
29_girska-shkola-17-22.pdf | 181.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.