Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/20906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілавич, Галина Василівна-
dc.contributor.authorПрокопів, Любов Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-11-06T09:38:22Z-
dc.date.available2024-11-06T09:38:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБілавич Г. В. Підготовка майбутніх педагогів до доброчинності та волонтерства за умов війни / Г. В. Білавич, Л. М. Прокопів // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2023. - № 29. - С. 75-79.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/msuc.2023.29.75-79-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/20906-
dc.description.abstractУкраїнська система освіти сьогодні стоїть перед надзвичайно складними викликами, з-поміж яких війна, яка фактично триває з 2014 р. Незважаючи на повномасштабне вторгнення росії 24 лютого 2022 р., українська система освіти продовжує активно розвиватися. Мета статті – проаналізувати окремі аспекти підготовки майбутніх педагогів до доброчинності та волонтерства за умов війни. Наголошено, що за умов сучасних викликів актуалізується проблема професійної підготовки майбутніх фахівців, формування майбутніх педагогів як національно-свідомих патріотів і громадян України. Щоб сформувати таких українців, необхідно опиратися на християнську мораль, оскільки християнство – виховний чинник, що виховує її духовно багатою, сильною. Благодійність, доброчинність – це ті засади, на яких ґрунтується християнство, і ті якості, які споконвіку були притаманні українству, і ті цінності, які повинні бути особливо виражені у фахівця. Їх формують через участь студентства в різного роду доброчинних акціях, різноманітних формах благодійництва, у процесі волонтерської діяльності. За результатами активної волонтерської діяльності студентів Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, Івано-Франківського фахового коледжу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника зроблено висновок про формування в них доброчинності в процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти за умов війни. Особливого значення набуває така доброчинна діяльність студентів та викладачів з огляду на підтримку та допомогу ЗСУ, роботу з дітьми тимчасово переміщених осіб, волонтерську діяльність в Університеті обдарованої дитини, організацію майстер-класів, занять, спрямованих на всебічний розвиток особистості. Постійною є матеріальна підтримка професорсько-викладацьким складом та студентством різного роду доброчинних акцій, різноманітних форм благодійництва, дієва участь у волонтерських організаціях тощо. Усе це засвідчує про масовий благодійницький рух в Україні, в авангарді цього процесу – діяльність викладачів та студентів як волонтерів і благодійників.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectблагодійні фондиuk_UA
dc.subjectволонтерська діяльністьuk_UA
dc.subjectмайбутні педагогиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectблагодійні акціїuk_UA
dc.subjectхристиянська моральuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх педагогів до доброчинності та волонтерства за умов війниuk_UA
dc.title.alternativePreparation of Future Teachers for Benevolence and Volunteerism in Times of Waruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 29

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29_girska-shkola-75-79.pdf176.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.