Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/20952
Title: Історія України ІІ половини ХХ століття: навчально-методичний посібник для студентів ІV курсу спеціальності 014 «Середня освіта (історія)»
Authors: Галицька-Дідух, Тамара Вячеславівна
Issue Date: 2024
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Галицька-Дідух Т. В. Історія України ІІ половини ХХ століття. Навчально- методичний посібник для студентів ІV курсу спеціальності 014 «Середня освіта (історія)». - Івано-Франківськ, 2024. 166 с.
Abstract: Мета викладання дисципліни – засвоєння і поглиблення теоретичних та практичних знань, умінь і навичок студентів на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти за галуззю знань 01 Освіта / Педагогіка, спеціальністю 014 Середня освіта (Історія) з фундаментальної дисципліни «Історія України ІІ-ої пол. ХХ – поч. ХХІ ст.», вміти їх використовувати у шкільному курсі «Історія України» (11 клас); опанування і застосування ключових теоретико-методологічних засад і методів вивчення та інтерпретації історичного минулого України; забезпечити набуття здобувачами вищої освіти соціальних навичок, достатніх для ефективного розв’язування стандартних і нестандартних комплексних задач у професійній педагогічній діяльності в навчальних закладах середньої освіти, що характеризується комплексністю та невизначеністю умов; виховання високоморальних, патріотичних, освічених особистостей, спроможних вносити істотний вклад у майбутнє як регіону, так й України. Завдання: ознайомити студентів із політичною, соціально-економічною, освітньо-культурною, релігійною історією України другої половини ХХ ст.; навчити використовувати в професійній і соціальній діяльності знання з історії України, порівнювати їх із всесвітньою історією; виробити в студентів навички самостійних оцінок і власних суджень щодо розглянутих історичних проблема, вміти використовувати навчальний матеріал в шкільному курсі «Історії України». Одним з головних завдань курсу є формування в молодого покоління суспільної свідомості, культури, моралі, самостійного творчого мислення, вироблення соціальних навичок, вироблення патріотичної орієнтації, соціальних навичок, прагнення до самореалізації.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/20952
Appears in Collections:Навчальні матеріали (ФІПМВ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.