Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/21151
Назва: | «Дванадцять полонезів для фортепіано» Ф. К. Моцарта в контексті фортепіанного доробку митця |
Автори: | Драган, Мирослав Тарасович |
Ключові слова: | фортепіанний цикл віденська піаністична школа репертуарні вимоги |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Драган М. «Дванадцять полонезів для фортепіано» Ф. К. Моцарта в контексті фортепіанного доробку митця // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2012-2013. – Вип. 26-27. – С.206-210. |
Короткий огляд (реферат): | У розвідці здійснено розгляд стильових, жанрових, функційних рис жанру фортепіанного полонезу в контексті камерно-інструментального доробку Ф. К. Моцарта та основних видів його діяльності в Галичині. Основою для аналізу послужили три моножанрові цикли танцювальних п’єс (op. 17, 22, 28), написані у галицький період творчості композитора. На їх підставі констатовано тяжіння до циклізації однотипних зразків танцювальності, наявність у межах композицій одного жанру творів, відмінних за образним строєм з арсеналом засобів виразовості, орієнтованим на відповідну семантику. Виокремлені ознаки, притаманні для полонезів, призначених для камерного музикування, концертних репертуарних потреб та дидактичного призначення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/21151 |
Розташовується у зібраннях: | № 26-27 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мирослав Драган С.206-210.pdf | 246.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.