Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/21151
Назва: «Дванадцять полонезів для фортепіано» Ф. К. Моцарта в контексті фортепіанного доробку митця
Автори: Драган, Мирослав Тарасович
Ключові слова: фортепіанний цикл
віденська піаністична школа
репертуарні вимоги
Дата публікації: 2013
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Драган М. «Дванадцять полонезів для фортепіано» Ф. К. Моцарта в контексті фортепіанного доробку митця // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2012-2013. – Вип. 26-27. – С.206-210.
Короткий огляд (реферат): У розвідці здійснено розгляд стильових, жанрових, функційних рис жанру фортепіанного полонезу в контексті камерно-інструментального доробку Ф. К. Моцарта та основних видів його діяльності в Галичині. Основою для аналізу послужили три моножанрові цикли танцювальних п’єс (op. 17, 22, 28), написані у галицький період творчості композитора. На їх підставі констатовано тяжіння до циклізації однотипних зразків танцювальності, наявність у межах композицій одного жанру творів, відмінних за образним строєм з арсеналом засобів виразовості, орієнтованим на відповідну семантику. Виокремлені ознаки, притаманні для полонезів, призначених для камерного музикування, концертних репертуарних потреб та дидактичного призначення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/21151
Розташовується у зібраннях:№ 26-27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мирослав Драган С.206-210.pdf246.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.