Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/21151
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Драган, Мирослав Тарасович | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-22T08:04:25Z | - |
dc.date.available | 2024-11-22T08:04:25Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Драган М. «Дванадцять полонезів для фортепіано» Ф. К. Моцарта в контексті фортепіанного доробку митця // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2012-2013. – Вип. 26-27. – С.206-210. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/21151 | - |
dc.description.abstract | У розвідці здійснено розгляд стильових, жанрових, функційних рис жанру фортепіанного полонезу в контексті камерно-інструментального доробку Ф. К. Моцарта та основних видів його діяльності в Галичині. Основою для аналізу послужили три моножанрові цикли танцювальних п’єс (op. 17, 22, 28), написані у галицький період творчості композитора. На їх підставі констатовано тяжіння до циклізації однотипних зразків танцювальності, наявність у межах композицій одного жанру творів, відмінних за образним строєм з арсеналом засобів виразовості, орієнтованим на відповідну семантику. Виокремлені ознаки, притаманні для полонезів, призначених для камерного музикування, концертних репертуарних потреб та дидактичного призначення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | фортепіанний цикл | uk_UA |
dc.subject | віденська піаністична школа | uk_UA |
dc.subject | репертуарні вимоги | uk_UA |
dc.title | «Дванадцять полонезів для фортепіано» Ф. К. Моцарта в контексті фортепіанного доробку митця | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 26-27 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Мирослав Драган С.206-210.pdf | 246.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.