Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/21151
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДраган, Мирослав Тарасович-
dc.date.accessioned2024-11-22T08:04:25Z-
dc.date.available2024-11-22T08:04:25Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДраган М. «Дванадцять полонезів для фортепіано» Ф. К. Моцарта в контексті фортепіанного доробку митця // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2012-2013. – Вип. 26-27. – С.206-210.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/21151-
dc.description.abstractУ розвідці здійснено розгляд стильових, жанрових, функційних рис жанру фортепіанного полонезу в контексті камерно-інструментального доробку Ф. К. Моцарта та основних видів його діяльності в Галичині. Основою для аналізу послужили три моножанрові цикли танцювальних п’єс (op. 17, 22, 28), написані у галицький період творчості композитора. На їх підставі констатовано тяжіння до циклізації однотипних зразків танцювальності, наявність у межах композицій одного жанру творів, відмінних за образним строєм з арсеналом засобів виразовості, орієнтованим на відповідну семантику. Виокремлені ознаки, притаманні для полонезів, призначених для камерного музикування, концертних репертуарних потреб та дидактичного призначення.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectфортепіанний циклuk_UA
dc.subjectвіденська піаністична школаuk_UA
dc.subjectрепертуарні вимогиuk_UA
dc.title«Дванадцять полонезів для фортепіано» Ф. К. Моцарта в контексті фортепіанного доробку митцяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 26-27

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мирослав Драган С.206-210.pdf246.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.