Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/21187
Назва: МОДЕЛІ ПРОГНОЗУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПОПИТУ
Інші назви: TOURIST DEMAND FORECASTING MODELS
Автори: Румянцева, Ірина Богданівна
Ключові слова: прогнозування, модель, попит, туризм, розвиток.
Дата публікації: 26-гру-2023
Бібліографічний опис: Румянцева, І. (2023). МОДЕЛІ ПРОГНОЗУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПОПИТУ . Економіка та суспільство, (58).
Серія/номер: ;58
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз моделей прогнозування туристичного попиту. Складність туристичної галузі, сполучена з впливом різноманітних економічних, соціальних, політичних, екологічних та культурних факторів, створює значні труднощі для точного прогнозування туристичного попиту. Дослідження моделей прогнозування туристичного попиту є важливим завданням, що має вирішальне значення для сталого розвитку та успішної конкуренції в галузі туризму. Актуальність цієї теми визначається потребами галузі у точних та передбачуваних стратегіях, спрямованих на задоволення потреб сучасного туриста. Туризм використовує різні підходи до прогнозування, які можна розділити на кількісні, засновані на математичних розрахунках та якісних методах, які, у свою чергу, можуть бути різними видами експертних оцінок. Для здійснення правильного вибору методу прогнозування в сфері туризму слід перш за все враховувати наявні ресурси (економічні, практичні, людські) та їх можливий вплив на обрані методи прогнозування на етапі їх вибору. Крім того, рекомендується орієнтуватися на існуючі дані про переваги та недоліки конкретних методик, а також враховувати основні вимоги до створення моделей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/21187
ISSN: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-58-92
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3354-Текст статті-3267-1-10-20240212.pdf266.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.