Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/21285
Title: Маніпуляційна структура засобів рекламних повідомлень на зовнішніх рекламоносіях
Authors: Голуб, Ігор
Keywords: зовнішня реклама
ціноутворення
пропаганда
агітація
гіпноз
маніпуляція
споживач
Issue Date: 2012
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Голуб І. Маніпуляційна структура засобів рекламних повідомлень на зовнішніх рекламоносіях // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2012. – Вип. 24-25. – С.40-44.
Abstract: Стаття розкриває аналіз маніпуляційної структури засобів у рекламних повідомленнях. Розглядаються основні методи (агітація, пропаганда, маніпуляція), композиція рекламного макета та впливи (візуальні, вербальні, психологічні).
URI: http://hdl.handle.net/123456789/21285
Appears in Collections:№ 24-25

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ігор Голуб С.40-44.pdf179.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.