Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/21285
Назва: Маніпуляційна структура засобів рекламних повідомлень на зовнішніх рекламоносіях
Автори: Голуб, Ігор
Ключові слова: зовнішня реклама
ціноутворення
пропаганда
агітація
гіпноз
маніпуляція
споживач
Дата публікації: 2012
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Голуб І. Маніпуляційна структура засобів рекламних повідомлень на зовнішніх рекламоносіях // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2012. – Вип. 24-25. – С.40-44.
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває аналіз маніпуляційної структури засобів у рекламних повідомленнях. Розглядаються основні методи (агітація, пропаганда, маніпуляція), композиція рекламного макета та впливи (візуальні, вербальні, психологічні).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/21285
Розташовується у зібраннях:№ 24-25

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ігор Голуб С.40-44.pdf179.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.