Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/21285
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолуб, Ігор-
dc.date.accessioned2024-12-13T10:16:14Z-
dc.date.available2024-12-13T10:16:14Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГолуб І. Маніпуляційна структура засобів рекламних повідомлень на зовнішніх рекламоносіях // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2012. – Вип. 24-25. – С.40-44.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/21285-
dc.description.abstractСтаття розкриває аналіз маніпуляційної структури засобів у рекламних повідомленнях. Розглядаються основні методи (агітація, пропаганда, маніпуляція), композиція рекламного макета та впливи (візуальні, вербальні, психологічні).uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectзовнішня рекламаuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectпропагандаuk_UA
dc.subjectагітаціяuk_UA
dc.subjectгіпнозuk_UA
dc.subjectманіпуляціяuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.titleМаніпуляційна структура засобів рекламних повідомлень на зовнішніх рекламоносіяхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 24-25

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ігор Голуб С.40-44.pdf179.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.