Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/21563
Title: The role of digital technologies in the formation of the enterprise marketing strategy
Authors: Savkiv, Uliana
Moniuk, B.
Morytsan, M.
Савків, Уляна Степанівна
Монюк, Богдан Романович
Issue Date: 2024
Citation: Savkiv U. S., Moniuk B. R., Morytsan M.O. The role of digital technologies in the formation of the enterprise marketing strategy / ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу». Київ. 17 -19 квітня 2024 р. С. 237-240.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/21563
Appears in Collections:Статті та тези (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The role of digital technologies in the formation of the enterprise marketing strategy.pdf24.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.