Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/21563
Назва: The role of digital technologies in the formation of the enterprise marketing strategy
Автори: Savkiv, Uliana
Moniuk, B.
Morytsan, M.
Савків, Уляна Степанівна
Монюк, Богдан Романович
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Savkiv U. S., Moniuk B. R., Morytsan M.O. The role of digital technologies in the formation of the enterprise marketing strategy / ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу». Київ. 17 -19 квітня 2024 р. С. 237-240.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/21563
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The role of digital technologies in the formation of the enterprise marketing strategy.pdf24.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.