Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/21563
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSavkiv, Uliana-
dc.contributor.authorMoniuk, B.-
dc.contributor.authorMorytsan, M.-
dc.contributor.authorСавків, Уляна Степанівна-
dc.contributor.authorМонюк, Богдан Романович-
dc.date.accessioned2025-01-03T13:17:19Z-
dc.date.available2025-01-03T13:17:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationSavkiv U. S., Moniuk B. R., Morytsan M.O. The role of digital technologies in the formation of the enterprise marketing strategy / ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу». Київ. 17 -19 квітня 2024 р. С. 237-240.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/21563-
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleThe role of digital technologies in the formation of the enterprise marketing strategyuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The role of digital technologies in the formation of the enterprise marketing strategy.pdf24.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.