Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/21566
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗахарова Гарсія, Ганна-
dc.date.accessioned2025-01-06T09:04:51Z-
dc.date.available2025-01-06T09:04:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗахарова Гарсія Г. Переконлива риторика на вебсайтах оздоровчого туризму: ефективні вербальні стратегії для залучення клієнтів / Г. Захарова Гарсія // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2024. - Т. 11. - № 4. - С. 16-25.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/jpnu.11.4.16-25-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/21566-
dc.description.abstractУ конкурентній сфері туристичного маркетингу, вербальні стратегії відіграють ключову роль у просуванні продуктів і послуг, особливо в таких спеціалізованих напрямках, як оздоровчий туризм. Для того, щоб ефективно залучати та переконувати потенційних туристів, маркетологи використовують певні мовні прийоми, які формують позитивні враження, спрямовують сприйняття та врешті-решт впливають на процеси прийняття рішень. Вибір вербального контенту в таких контекстах є надзвичайно важливим, оскільки він безпосередньо впливає на переконливість рекламних матеріалів. Хоча туристичний маркетинг має певні подібності з ширшими практиками цифрового маркетингу, він також виявляє специфічні риси, адаптовані до унікальних вимог просування туристичних послуг. Ця стаття пропонує детальний аналіз вербальних стратегій, що використовуються на відомомих в Україні сайтах медичного туризму, зосереджуючись зокрема на санаторіях “Карпати” та “Сольва”. Аналізуючи мовні особливості, застосовані для просування медичних туристичних послуг, дослідження висвітлює, як стратегічно використовується мова для залучення та переконання потенційних клієнтів. Аналіз поглиблюється у вивчення того, як певні мовні елементи використовуються як інструменти впливу для заохочення взаємодіяти з сайтами та приймати рішення про покупку. Результати цього дослідження надають конкретні приклади з сайтів санаторіїв, демонструючи практичне застосування різних вербальних стратегій у реальному контексті. Висновки показують, як переконлива мова, спеціально адаптована для медичного туризму, може значно підвищити привабливість послуг і призвести до збільшення споживчої зацікавленості. Пропонуючи нові знання щодо риторики маркетингу медичного туризму, ця стаття сприяє глибшому розумінню того, як вербальний контент можна розробити для оптимізації переконливості на висококонкурентному ринку. Новизна цього дослідження полягає у зосередженні на перетині мови та медичного туризму, що є галуззю, яка раніше отримувала обмежену увагу в попередніх дослідженнях.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectтуристичний дискурсuk_UA
dc.subjectтуристичний маркетингuk_UA
dc.subjectелементи маркетингуuk_UA
dc.subjectлінгвістичні компонентиuk_UA
dc.titleПереконлива риторика на вебсайтах оздоровчого туризму: ефективні вербальні стратегії для залучення клієнтівuk_UA
dc.title.alternativePersuasive Rhetoric in Health Tourism Websites: Effective Verbal Strategies for Customer Engagementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 11, № 4

Files in This Item:
File SizeFormat 
art_2_G. ZAKHAROVA GARCIA.pdf436.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.