Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/21611
Title: | Лінгводидактичні засади вивчення елементів історичної граматики в середній школі. Частина друга. Практичний матеріал. Термінологічний словник. Тестові завдання: навчальний посібник |
Authors: | Брус, Марія Петрівна |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Брус М.П. Лінгводидактичні засади вивчення елементів історичної граматики в середній школі. Частина друга. Практичний матеріал. Термінологічний словник. Тестові завдання: навчальний посібник. Івано-Франківськ: ПП Голіней О.М., 2024. 156 с. |
Abstract: | У посібнику представлено навчальний і науковий матеріал з історії української літературної мови ХІ–ХV ст., яка становить основу вивчення програмної дисципліни «Лінгводидактичні засади вивчення елементів історичної граматики в середній школі» у закладах вищої освіти. З метою пізнання і засвоєння найдавнішого писемного періоду розвитку української мови систематизовано відомості про становлення основних мовних рівнів – фонетичного, лексичного, словотвірного і граматичного. Посібник складається з трьох частин. До другої частини входить практичний матеріал, термінологічний словник і тестові завдання. Практичний матеріал містить завдання для закріплення і повторення вивчених тем, для виконання самостійних та індивідуальних робіт. Термінологічний словник розкриває найважливіші лінгвістичні поняття з навчальної дисципліни. Тестові завдання – це сукупність вправ для визначення рівня знань студентів, якості засвоєння ними матеріалу. Посібник укладено для підготовки здобувачів вищої освіти рівня бакалавра зі спеціальності 014 Середня освіта, а також для вчителів-словесників, науковців лінгвістів, знавців і дослідників історії української мови. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/21611 |
Appears in Collections: | Навчальні матеріали (ФФілолог) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЛIНГВОДИДАКТИЧНI_ЗАСАДИ._Ч._2.pdf | 1.38 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.