Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/21611
Title: Лінгводидактичні засади вивчення елементів історичної граматики в середній школі. Частина друга. Практичний матеріал. Термінологічний словник. Тестові завдання: навчальний посібник
Authors: Брус, Марія Петрівна
Issue Date: 2024
Citation: Брус М.П. Лінгводидактичні засади вивчення елементів історичної граматики в середній школі. Частина друга. Практичний матеріал. Термінологічний словник. Тестові завдання: навчальний посібник. Івано-Франківськ: ПП Голіней О.М., 2024. 156 с.
Abstract: У посібнику представлено навчальний і науковий матеріал з історії української літературної мови ХІ–ХV ст., яка становить основу вивчення програмної дисципліни «Лінгводидактичні засади вивчення елементів історичної граматики в середній школі» у закладах вищої освіти. З метою пізнання і засвоєння найдавнішого писемного періоду розвитку української мови систематизовано відомості про становлення основних мовних рівнів – фонетичного, лексичного, словотвірного і граматичного. Посібник складається з трьох частин. До другої частини входить практичний матеріал, термінологічний словник і тестові завдання. Практичний матеріал містить завдання для закріплення і повторення вивчених тем, для виконання самостійних та індивідуальних робіт. Термінологічний словник розкриває найважливіші лінгвістичні поняття з навчальної дисципліни. Тестові завдання – це сукупність вправ для визначення рівня знань студентів, якості засвоєння ними матеріалу. Посібник укладено для підготовки здобувачів вищої освіти рівня бакалавра зі спеціальності 014 Середня освіта, а також для вчителів-словесників, науковців лінгвістів, знавців і дослідників історії української мови.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/21611
Appears in Collections:Навчальні матеріали (ФФілолог)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЛIНГВОДИДАКТИЧНI_ЗАСАДИ._Ч._2.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.