Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/21714
Назва: Лінгводидактичні засади вивчення елементів історичної граматики в середній школі: хрестоматія
Автори: Брус, Марія Петрівна
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Брус М. П. Лінгводидактичні засади вивчення елементів історичної граматики в середній школі: хрестоматія. Івано-Франківськ: ПП Голіней О. М., 2025. 128 с.
Короткий огляд (реферат): У хрестоматії представлено навчальний і науковий матеріал з історії української літературної мови ХІ–ХV ст. як бази для засвоєння здобувачами освіти програмної дисципліни «Лінгводидактичні засади вивчення елементів історичної граматики в середній школі» у закладах вищої освіти. З метою пізнання і засвоєння найдавнішого писемного періоду розвитку української мови систематизовано відомості про становлення основних мовних рівнів – фонетичного, лексичного, словотвірного і граматичного. Книга складається з трьох частин. Третя частина охоплює вибрані праці з історії вивчення писемних джерел і вибрані тексти писемних пам’яток ХІ–ХV ст. для дослідження їх мовних особливостей. Лінгвістичні праці є науковою базою для пізнання й освоєння писемної спадщини ХІ–ХV ст., містять напрацювання вчених з історії давньоукраїнської мови. Тексти писемних джерел ХІ–ХV ст. – це фрагменти вибраних творів із найбільш багатими й виразними рисами української мови. Хрестоматію укладено для підготовки здобувачів вищої освіти рівня бакалавра зі спеціальності 014 Середня освіта, а також для вчителів-словесників, науковців-лінгвістів, знавців і дослідників історії української мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/21714
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали (ФФілолог)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ_ХРЕСТОМАТІЯ.pdf385.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.