Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/21782
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКочкін, Ігор Тарасович-
dc.contributor.authorДрогобицька, Оксана Ярославівна-
dc.date.accessioned2025-02-06T07:28:22Z-
dc.date.available2025-02-06T07:28:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКочкін І., Дрогобицька О. Методичні рекомендації для семінарських занять та самостійної роботи з дисципліни «Історія первісного суспільства» для студентів І курсу спеціальності 032 «Історія та археологія». Івано-Франківськ, 2022. 52 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/21782-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації з курсу «Історія первісного суспільства» розроблені для студентів спеціальності 032 «Історія та археологія» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр». Вони включають опис навчальної дисципліни, анотацію лекційного курсу, плани семінарських занять, методичні рекомендації для самостійної роботи, індивідуальні завдання, питання до контрольної роботи, програмові вимоги з курсу, критерії оцінювання знань студентів, рекомендовану навчальну та спеціальну літературу, інтернет-ресурси. Навчальний курс «Історія первісного суспільства» зорієнтований на засвоєння і застосування студентами спеціальності 032 «Історія та археологія» теоретичних знань з історії первісного суспільства, усвідомлених умінь і навичок, необхідних для роботи в наукових установах, музеях.uk_UA
dc.description.sponsorshipсамофінансуванняuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПНУuk_UA
dc.subjectпервісне суспільство, історія, археологія, етнологіяuk_UA
dc.titleМетодичні рекомендації для семінарських занять та самостійної роботи з дисципліни «Історія первісного суспільства» для студентів І курсу спеціальності 032 «Історія та археологія»uk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Навчальні матеріали (ФІПМВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кочкін І., Дрогобицька О. Методичка ІПС для ІА.pdf665.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.