Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/21845
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрусяк, Валентин Романович-
dc.date.accessioned2025-02-13T07:20:42Z-
dc.date.available2025-02-13T07:20:42Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationАндрусяк В.Р. «Формування компетентності «ініціативність і підприємливість» на уроках історії (на прикладі підприємницької та меценатської діяльності братів Яхненків і Симиренків)», Івано-Франківськ. 2022. 119 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/21845-
dc.description.abstractБакалаврська робота на тему «Формування компетентності «ініціативність і підприємливість» на уроках історії (на прикладі підприємницької та меценатської діяльності братів Яхненків і Симиренків)» присвячена дослідженню ролі підприємництва та меценатства у вітчизняній історії, а також методичним підходам до формування економічної компетентності учнів на уроках історії. У першому розділі розглянуто підприємницьку діяльність братів Яхненків і Симиренків у XIX столітті, їхній внесок у розвиток торгово-промислової сфери України. Особливу увагу приділено історії створення та функціонування торгово-промислової компанії «Брати Яхненки-Симиренко», її впливу на економічний розвиток регіону, інноваціям у промисловості та організації підприємницької діяльності. Другий розділ досліджує меценатську діяльність братів Яхненків і Симиренків, їхню підтримку освіти, науки, культури та суспільного розвитку. Проаналізовано їхній внесок у національне відродження України, фінансування освітніх закладів, книгодрукування та допомогу діячам культури й науки. Третій розділ присвячений формуванню економічної компетентності учнів на уроках історії. Розглянуто методику використання історичних прикладів підприємництва та меценатства для розвитку компетентності «ініціативність і підприємливість» у школярів. Окрему увагу приділено методам викладання, що сприяють усвідомленню учнями важливості економічних процесів у суспільстві, розвитку фінансової грамотності та здатності до ініціативного мислення. Розділ також містить рекомендації щодо використання міжпредметних зв’язків у навчальному процесі. Наведено способи інтеграції економічної історії з іншими дисциплінами для формування ширшого світогляду учнів. Практичні приклади та методичні розробки можуть бути корисними для вчителів історії, які прагнуть зробити навчання більш актуальним та прикладним. Робота містить аналіз історичних джерел, досліджень і методичних матеріалів, що дозволяє глибше зрозуміти значення підприємництва в історичному розвитку України та його потенціал у сучасній освітній практиціuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectпідприємництво, меценатство, брати Яхненки, Симиренки, економічна компетентність, ініціативність, підприємливість, історія освітиuk_UA
dc.titleФормування компетентності «ініціативність і підприємливість» на уроках історії (на прикладі підприємницької та меценатської діяльності братів Яхненків і Симиренків)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрусяк_Галицька-Дідух.pdf3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.