Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/21891
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖурава, Ілля-
dc.contributor.authorВовк, Мар'ян-
dc.date.accessioned2025-02-13T13:54:24Z-
dc.date.available2025-02-13T13:54:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЖурава І., Вовк М. Механізми взаємодії влади, суспільства та бізнесу на прикладі команди проєкту реновації міського простору. Управління та адміністрування: реалії воєнного стану та перспективи розвитку : матеріали Міжнар. наук.практ. конф., м. Івано-Франківськ, 29 трав., 2024 р. Івано-Франківськ, 2024. С. 105-107.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/21891-
dc.description.abstractУ сучасних економічних умовах бізнес-модель будь-якого підприємства вимагає комплексної взаємодії між суспільством, бізнесом та владою. Кожна з цих гілок є взаємозалежною та формує власну економічну систему. Влада розраховує, що бізнес має можливість поповнювати бюджет та сприяти економіці краю. Активні суспільні інститути повинні розв’язувати актуальні соціально-економічні проблеми. Саме тому і влада і бізнес і суспільство повинні розробляти нові формати, способи та варіанти розвитку громади. Поступово усі ці три інститути повинні перейти до нової фази взаємодії – з взаємної залежності перейти до взаємного партнерства. Використовуючи спільний досвід, ідеї підприємців та найкращі закордонні практики економіка міст може трансформуватися та переходити до формату соціального бізнесу, який є вигідним суспільству, державі та самим підприємцям.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.titleМеханізми взаємодії влади, суспільства та бізнесу на прикладі команди проєкту реновації міського просторуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhurava_tezy.docx.pdf144.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.