Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2212
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мартинець, Алла Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T13:35:27Z | - |
dc.date.available | 2020-03-25T13:35:27Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2212 | - |
dc.description.abstract | У статті зроблено спробу проаналізувати казкові твори Богдана Лепкого з точки зору відтворення у них елементів національного коду, зафіксованого у фольклорних текстах. Увагу зосереджено на казках українського автора «Про діда, бабу і Кривеньку качечку», «Про лиху мачуху, сирітку Катрусю, чорну кицьку, дванадцять розбійників і про князенка з казки». Теоретичні узагальнення зроблено на основі досліднжень про українську народну казку, національну ідентичність та творчість митця. Створення художньої реальності українським автором пов’язане із намаганням привернути увагу малих і дорослих читачів до свого коріння, до витоків духовних джерел, зосереджених у фольклорних текстах, до усвідомлення власної ідентичності через розуміння окремих елементів національних кодів, а також необхідності розуміння інших не як гірших, але можливих вести діалог і збагачуватись через нього. Аналіз творів Б. Лепкого дозволяє формувати світоглядну позицію, побудовану на власне українській ідентичності, привертати увагу до української культури, яка бере свої початки у далекому минулому, зрозуміти себе через інших /інше. | uk_UA |
dc.subject | фольклор, народна казка, літературна казка, герой, свідомість, національний код, ідентичність. | uk_UA |
dc.title | НАЦІОНАЛЬНИЙ КОД: ВІД ФОЛЬКЛОРУ ДО ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ (НА МАТЕРІАЛІ КАЗОК БОГДАНА ЛЕПКОГО) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ФФілолог) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
martynec_alla-стаття.docx | 45.7 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.