Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2220
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мартинець, Алла Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T13:37:09Z | - |
dc.date.available | 2020-03-25T13:37:09Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2220 | - |
dc.description.abstract | У статті зроблено спробу проаналізувати сучасні методики, покликані активізувати читацький інтерес школяра і посилити його зацікавленість художнім текстом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | методика, читання, учень, освіта | uk_UA |
dc.title | МЕТОДИКИ, ЯКІ НАВЧАЮТЬ СПРИЙМАТИ ПРОЧИТАНЕ ЧИ ПРОСТО ЧИТАТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ФФілолог) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МЕТОДИКИ, ЯКІ НАВЧАЮТЬ СПРИЙМАТИ ПРОЧИТАНЕ ЧИ ПРОСТО ЧИТАТИ_ МАРТИНЕЦЬ_АЛЛА.docx | 29.97 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.