Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/22210
Назва: | Мирослав Скорик: до витоків музично-педагогічного феномена |
Автори: | Івахова, Катерина Петрівна |
Ключові слова: | Мирослав Скорик композиція педагогічні принципи методи навчання |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Івахова К. Мирослав Скорик: до витоків музично-педагогічного феномена // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2009-2010. – Вип. 17-18. – С.247-251 |
Короткий огляд (реферат): | Автор статті пропонує характеристику педагогічної діяльності відомого українського композитора Мирослава Скорика. Аналіз засад формування музично-педагогічного світогляду композитора дозволив визначити його наступні домінантні риси, принципи, зміст, форми і методи музично-педагогічної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/22210 |
Розташовується у зібраннях: | № 17-18 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Катерина Івахова С.247-251.pdf | 103.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.