Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/22210
Назва: Мирослав Скорик: до витоків музично-педагогічного феномена
Автори: Івахова, Катерина Петрівна
Ключові слова: Мирослав Скорик
композиція
педагогічні принципи
методи навчання
Дата публікації: 2010
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Івахова К. Мирослав Скорик: до витоків музично-педагогічного феномена // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2009-2010. – Вип. 17-18. – С.247-251
Короткий огляд (реферат): Автор статті пропонує характеристику педагогічної діяльності відомого українського композитора Мирослава Скорика. Аналіз засад формування музично-педагогічного світогляду композитора дозволив визначити його наступні домінантні риси, принципи, зміст, форми і методи музично-педагогічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/22210
Розташовується у зібраннях:№ 17-18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Катерина Івахова С.247-251.pdf103.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.