Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/22263
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтанкевич, Наталія-
dc.date.accessioned2025-03-11T12:49:55Z-
dc.date.available2025-03-11T12:49:55Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСтанкевич Н. Іконографія рекламного плаката Галичини кінця XIX - першої третини XX століття // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2009. – Вип. 15-16. – С.45-50uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/22263-
dc.description.abstractНа прикладах творів рекламного плаката Галичини аналізуються іконографічні складові. Характеризуються шрифтові плакати, а також їхні орнаменти, атрибути й емблеми періоду модерн і артдеко - як мистецькі ідеї та виразники рекламної комунікації. Розглядаються рекламні такати із символічними зображеннями жіночих постатей: Муза, Весна, Королева. Мотиви: жінка за роботою, сцени розваг, ярмарки, свята, виставки. Споживання вина, пива, цукерок, печива, шоколаду і кави. Реклама мила, парфумів і косметики. Етнографічні сцени тощо.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectрекламний плакатuk_UA
dc.subjectіконографіяuk_UA
dc.subjectсцениuk_UA
dc.subjectсюжетиuk_UA
dc.subjectмодернuk_UA
dc.subjectарт-декоuk_UA
dc.subjectшрифтиuk_UA
dc.subjectорнаментиuk_UA
dc.subjectГаличинаuk_UA
dc.titleІконографія рекламного плаката Галичини кінця XIX - першої третини XX століттяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 15-16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наталія Станкевич С.45-50.pdf471.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.