Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/22313
Назва: | Форми, прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації молодших школярів у процесі пізнавальної музично-творчої діяльності |
Автори: | Холоденко, Вікторія Олександрівна |
Ключові слова: | творча активність діагностика творчої діяльності молодші школярі |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Холоденко В. Форми, прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації молодших школярів у процесі пізнавальної музично-творчої діяльності // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2009. – Вип. 15-16. – С.226-232 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено результати дослідження особливостей самореалізації дітей молодшого шкільного віку в пізнавальній музично-творчій діяльності. Представлена методика діагностики дозволяє визначати рівні розвиненості творчої активності учнів початкової школи, а також сформованість на кожному рівні її компонентів (мотиваційного, афективного, поведінкового). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/22313 |
Розташовується у зібраннях: | № 15-16 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вікторія Холоденко С.226-232.pdf | 396.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.