Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/22313
Назва: Форми, прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації молодших школярів у процесі пізнавальної музично-творчої діяльності
Автори: Холоденко, Вікторія Олександрівна
Ключові слова: творча активність
діагностика творчої діяльності
молодші школярі
Дата публікації: 2009
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Холоденко В. Форми, прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації молодших школярів у процесі пізнавальної музично-творчої діяльності // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2009. – Вип. 15-16. – С.226-232
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено результати дослідження особливостей самореалізації дітей молодшого шкільного віку в пізнавальній музично-творчій діяльності. Представлена методика діагностики дозволяє визначати рівні розвиненості творчої активності учнів початкової школи, а також сформованість на кожному рівні її компонентів (мотиваційного, афективного, поведінкового).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/22313
Розташовується у зібраннях:№ 15-16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вікторія Холоденко С.226-232.pdf396.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.