Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2233
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T17:11:05Z | - |
dc.date.available | 2020-03-25T17:11:05Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Марчій-Дмитраш Т. М. Сучасні тенденції підготовки педагога до формування іншомовної комунікативної компетенції дітей дошкільного віку / Т. М. Марчій-Дмитраш // Науковий журнал: Освітній простір України. – Івано-Франківськ, 2014. – Випуск 3. – 180 с. – С. 73–77. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2233 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано специфіку іншомовної комунікативної компетенції і сучасні тенденції у підготовці педагога до її формування в дітей дошкільного віку. Обґрунтовано зміст поняття «іншомовна комунікативна компетенція» та її компоненти. Визначено основні проблеми у підготовці студентів до комунікативної взаємодії з дошкільниками. Акцентовано на необхідності створення середовища у ВНЗ для розвитку творчості майбутніх педагогів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ПНУ імені В. Стефаника | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 3;С. 73-77 | - |
dc.subject | компетентність, іншомовна комунікативна компетенція, дитина дошкільного віку, дошкільний навчальний заклад, педагог, підготовка, вищий навчальний заклад, середовище | uk_UA |
dc.title | Сучасні тенденції підготовки педагога до формування іншомовної комунікативної компетенції дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.title.alternative | Modern trends in teacher’s training to forming foreign language communicative competence of preschool children | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СТАТТЯ Марчій-Дмитраш Документ Microsoft Word.pdf | 603.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.