Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2236
Назва: Етапи формування готовності педагогів до організації навчальної діяльності в початковій школі
Інші назви: The stages of teachers’ readiness forming to the organization of educational activity in primary school.
Автори: Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна
Ключові слова: професійна підготовка, готовність, педагог, організація навчальної діяльності, етап, іноземна мова, початкова школа
Дата публікації: 2014
Видавництво: ПНУ імені В. Стефаника
Бібліографічний опис: Марчій-Дмитраш Т. М. Етапи формування готовності педагогів до організації навчальної діяльності в початковій школі / Т. М. Марчій-Дмитраш // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. – Івано-Франківськ, 2014. – Випуск LІ. – 172 с. – С. 149–152.
Серія/номер: LІ;С. 149–152
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано необхідність формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до організації навчальної діяльності молодших школярів та обґрунтовано основні етапи цього процесу. Проаналізовано наукові дослідження означеної проблематики. Визначено принципи, форми та методи роботи, доцільні на кожному з етапів підготовки студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2236
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Етапи форм. готовності Документ Microsoft Word.pdf402.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.