Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/22665
Назва: | Формування сучасної української школи ґрунтознавства: етапи становлення |
Автори: | Клапчук, Володимир Михайлович Баранник, Андрій Гарбар, Владислав Лісовський, Андрій |
Ключові слова: | українська школа ґрунтознавства генетичне ґрунтознавство історичний аналіз періодизація еволюція ґрунтознавства наукова ідентичність ґрунтознавчі дослідження |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Клапчук В., Баранник А., Гарбар В., Лісовський А. Формування сучасної української школи ґрунтознавства: етапи становлення. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Географія. 2024. № 2 (Випуск 57). С. 14–21. |
Серія/номер: | Вип. 57. № 2; |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність формування власної наукової ідентичності української ґрунтознавчої школи стає дедалі важливішою. Українська ґрунтознавча наука має досягти автономності, відокремлюючись від радянської спадщини. Метою цього дослідження є історичний аналіз становлення сучасної української ґрунтознавчої школи, ґрунтуючись на вивченні історико-географічних описів, наукових праць, звітів ґрунтознавчих обстежень та картографічних матеріалів. У статті розглядається ключове питання розвитку ґрунтознавства, його основні етапи еволюції, а також історичний контекст формування цієї науки. Проаналізовані наукові уявлення щодо періодизації ґрунтознавства з різних точок зору українських та зарубіжних дослідників. На основі отриманих даних представлено власну періодизацію становлення української школи ґрунтознавства. Визначення історичних особливостей цієї періодизації є важливою частиною історіографії ґрунтознавства. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/22665 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ФТ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Клапчук_Баранник_2024.pdf | 709.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.