Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/22665
Title: | Формування сучасної української школи ґрунтознавства: етапи становлення |
Authors: | Клапчук, Володимир Михайлович Баранник, Андрій Гарбар, Владислав Лісовський, Андрій |
Keywords: | українська школа ґрунтознавства генетичне ґрунтознавство історичний аналіз періодизація еволюція ґрунтознавства наукова ідентичність ґрунтознавчі дослідження |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Клапчук В., Баранник А., Гарбар В., Лісовський А. Формування сучасної української школи ґрунтознавства: етапи становлення. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Географія. 2024. № 2 (Випуск 57). С. 14–21. |
Series/Report no.: | Вип. 57. № 2; |
Abstract: | Актуальність формування власної наукової ідентичності української ґрунтознавчої школи стає дедалі важливішою. Українська ґрунтознавча наука має досягти автономності, відокремлюючись від радянської спадщини. Метою цього дослідження є історичний аналіз становлення сучасної української ґрунтознавчої школи, ґрунтуючись на вивченні історико-географічних описів, наукових праць, звітів ґрунтознавчих обстежень та картографічних матеріалів. У статті розглядається ключове питання розвитку ґрунтознавства, його основні етапи еволюції, а також історичний контекст формування цієї науки. Проаналізовані наукові уявлення щодо періодизації ґрунтознавства з різних точок зору українських та зарубіжних дослідників. На основі отриманих даних представлено власну періодизацію становлення української школи ґрунтознавства. Визначення історичних особливостей цієї періодизації є важливою частиною історіографії ґрунтознавства. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/22665 |
Appears in Collections: | Статті та тези (ФТ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Клапчук_Баранник_2024.pdf | 709.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.