Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2266
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Турчин, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T17:32:16Z | - |
dc.date.available | 2020-03-25T17:32:16Z | - |
dc.date.issued | 2017-03 | - |
dc.identifier.citation | Турчин О. В. Використання засобів невербального спілкування в процесі викладання іноземної мови // Молодий вчений. 2017. №3 (43). С. 275–279. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2304-5809 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2266 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено опис результатів порівняльного констатува-льного експерименту, проведеного серед студентів І та ІІ курсів спеціальності «Психологія» ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». Використано методики психодіагностики об’єктивності, емоційної спрямованості особистості, комунікативних перешкод у встановленні емоцій-них контактів, невербальних характеристик спілкування, експертна оцінка пси-ходидактичних особливостей навчання іноземної мови. Проаналізовано частот-ність використання та семантичний спектр застосування засобів невербального спілкування у процесі викладання іноземної мови у школі та вищому навчаль-ному закладі. Визначено особливості викладання іноземної мови у загальноос-вітній та вищій школах з точки зору пріоритетності використання емоційно-експресивних засобів педагогічного спілкування. Акцентовано проблеми екс-пресивного супроводу навчання іноземної мови школярів і студентів у процесі професійно-особистісного становлення зростаючого покоління | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Науковий журнал "Молодий вчений" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Психологічні науки; | - |
dc.subject | констатувальний експеримент, психосемантика, емоційна спрямованість, експертна оцінка, невербальні засоби спілкування, експресивна виразність, навчання іноземної мови | uk_UA |
dc.subject | констатирующий эксперимент, психосемантика, эмоциональная направленность, экспертная оценка, невербальные средства общения, экспрессивная выразительность, обучение иностранному языку | uk_UA |
dc.subject | constatual experiment, psychosemantics, emotional focus, expert evaluation, nonverbal means of communication, expressive explicitness, foreign language teaching | uk_UA |
dc.title | Використання засобів невербального спілкування в процесі викладання іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові видання (ЗК) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ НЕВЕРБАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf | 174.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.