Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТурчин, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T17:32:16Z-
dc.date.available2020-03-25T17:32:16Z-
dc.date.issued2017-03-
dc.identifier.citationТурчин О. В. Використання засобів невербального спілкування в процесі викладання іноземної мови // Молодий вчений. 2017. №3 (43). С. 275–279.uk_UA
dc.identifier.issn2304-5809-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2266-
dc.description.abstractУ статті представлено опис результатів порівняльного констатува-льного експерименту, проведеного серед студентів І та ІІ курсів спеціальності «Психологія» ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». Використано методики психодіагностики об’єктивності, емоційної спрямованості особистості, комунікативних перешкод у встановленні емоцій-них контактів, невербальних характеристик спілкування, експертна оцінка пси-ходидактичних особливостей навчання іноземної мови. Проаналізовано частот-ність використання та семантичний спектр застосування засобів невербального спілкування у процесі викладання іноземної мови у школі та вищому навчаль-ному закладі. Визначено особливості викладання іноземної мови у загальноос-вітній та вищій школах з точки зору пріоритетності використання емоційно-експресивних засобів педагогічного спілкування. Акцентовано проблеми екс-пресивного супроводу навчання іноземної мови школярів і студентів у процесі професійно-особистісного становлення зростаючого поколінняuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНауковий журнал "Молодий вчений"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні науки;-
dc.subjectконстатувальний експеримент, психосемантика, емоційна спрямованість, експертна оцінка, невербальні засоби спілкування, експресивна виразність, навчання іноземної мовиuk_UA
dc.subjectконстатирующий эксперимент, психосемантика, эмоциональная направленность, экспертная оценка, невербальные средства общения, экспрессивная выразительность, обучение иностранному языкуuk_UA
dc.subjectconstatual experiment, psychosemantics, emotional focus, expert evaluation, nonverbal means of communication, expressive explicitness, foreign language teachinguk_UA
dc.titleВикористання засобів невербального спілкування в процесі викладання іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові видання (ЗК)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.