Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2443
Назва: Формування комунікативної компетенції молодших школярів засобами дидактичної гри
Інші назви: The didactic game as a mean of junior pupils’ communicative competence forming.
Автори: Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна
Ключові слова: дидактична гра, комунікативна компетенція, молодший школяр, початкова школа, особистість, урок, емоція
Дата публікації: 2013
Видавництво: ПНУ імені В. Стефаника
Бібліографічний опис: Марчій-Дмитраш Т. М. Формування комунікативної компетенції молодших школярів засобами дидактичної гри / Т. М. Марчій-Дмитраш // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. – Івано-Франківськ, 2013. – Випуск L. – 156 с. – С. 136–139.
Серія/номер: L;С. 136–139
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано проблему формування комунікативної компетенції молодших школярів засобами дидактичних ігор. Обґрунтовано зміст поняття «комунікативна компетенція» та її компоненти. Конкретизовано особливості використання дидактичних ігор у навчальному процесі початкової школи та їх вплив на розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку. Наведено зразки ігор для їх використання залежно від цілей навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2443
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марчій-Дмитраш Документ Microsoft Word.pdf671.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.