Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2451
Title: Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: психолінгвістичний аспект
Other Titles: The training of future foreign language teacher of primary school: psycholinguistical aspect
Authors: Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна
Keywords: вчитель іноземної мови, початкова школа, спілкування, психолінгвістика, молодші школярі
Issue Date: 2013
Publisher: ПНУ імені В. Стефаника
Citation: Марчій-Дмитраш Т. М. Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: психолінгвістичний аспект / Т. М. Марчій-Дмитраш // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. – Івано-Франківськ, 2013. – Випуск ХLV. – 182 с. – С. 46–48.
Series/Report no.: ХLV;46–48
Abstract: У статті обґрунтовано необхідність урахування психолігвістичного аспекту спілкування у навчанні іноземної мови молодших школярів і конкретизовано його зміст. Проаналізовано фізіологічні й психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку. Висвітлено відмінності у вивченні рідної й іноземної мов. Окреслено основні якості, якими повинен володіти майбутній учитель іноземної мови для ефективної організації навчального процесу в початковій школі.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2451
Appears in Collections:Навчальні матеріали (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Марчій-Дмитраш2013Документ Microsoft Word.pdf404.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.