Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2451
Назва: | Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: психолінгвістичний аспект |
Інші назви: | The training of future foreign language teacher of primary school: psycholinguistical aspect |
Автори: | Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна |
Ключові слова: | вчитель іноземної мови, початкова школа, спілкування, психолінгвістика, молодші школярі |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | ПНУ імені В. Стефаника |
Бібліографічний опис: | Марчій-Дмитраш Т. М. Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: психолінгвістичний аспект / Т. М. Марчій-Дмитраш // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. – Івано-Франківськ, 2013. – Випуск ХLV. – 182 с. – С. 46–48. |
Серія/номер: | ХLV;46–48 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано необхідність урахування психолігвістичного аспекту спілкування у навчанні іноземної мови молодших школярів і конкретизовано його зміст. Проаналізовано фізіологічні й психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку. Висвітлено відмінності у вивченні рідної й іноземної мов. Окреслено основні якості, якими повинен володіти майбутній учитель іноземної мови для ефективної організації навчального процесу в початковій школі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2451 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні матеріали (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Марчій-Дмитраш2013Документ Microsoft Word.pdf | 404.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.