Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2451
Назва: Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: психолінгвістичний аспект
Інші назви: The training of future foreign language teacher of primary school: psycholinguistical aspect
Автори: Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна
Ключові слова: вчитель іноземної мови, початкова школа, спілкування, психолінгвістика, молодші школярі
Дата публікації: 2013
Видавництво: ПНУ імені В. Стефаника
Бібліографічний опис: Марчій-Дмитраш Т. М. Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: психолінгвістичний аспект / Т. М. Марчій-Дмитраш // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. – Івано-Франківськ, 2013. – Випуск ХLV. – 182 с. – С. 46–48.
Серія/номер: ХLV;46–48
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність урахування психолігвістичного аспекту спілкування у навчанні іноземної мови молодших школярів і конкретизовано його зміст. Проаналізовано фізіологічні й психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку. Висвітлено відмінності у вивченні рідної й іноземної мов. Окреслено основні якості, якими повинен володіти майбутній учитель іноземної мови для ефективної організації навчального процесу в початковій школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2451
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марчій-Дмитраш2013Документ Microsoft Word.pdf404.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.