Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2451
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-26T18:15:56Z-
dc.date.available2020-03-26T18:15:56Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМарчій-Дмитраш Т. М. Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: психолінгвістичний аспект / Т. М. Марчій-Дмитраш // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. – Івано-Франківськ, 2013. – Випуск ХLV. – 182 с. – С. 46–48.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2451-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність урахування психолігвістичного аспекту спілкування у навчанні іноземної мови молодших школярів і конкретизовано його зміст. Проаналізовано фізіологічні й психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку. Висвітлено відмінності у вивченні рідної й іноземної мов. Окреслено основні якості, якими повинен володіти майбутній учитель іноземної мови для ефективної організації навчального процесу в початковій школі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПНУ імені В. Стефаникаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesХLV;46–48-
dc.subjectвчитель іноземної мови, початкова школа, спілкування, психолінгвістика, молодші школяріuk_UA
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: психолінгвістичний аспектuk_UA
dc.title.alternativeThe training of future foreign language teacher of primary school: psycholinguistical aspectuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Навчальні матеріали (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Марчій-Дмитраш2013Документ Microsoft Word.pdf404.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.