Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2465
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванцев, Людмила Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-26T18:19:23Z | - |
dc.date.available | 2020-03-26T18:19:23Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | монографія | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 966-8098-44-4 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2465 | - |
dc.description.abstract | У монографії розкрито психологічні особливості становлення майбутнього вчителя як суб’єкта життєтворчості, обґрунтовано модель його підготовки упродовж навчання у вищому навчальному закладі. Висвітлюються результати експериментального дослідження і рекомендації щодо шляхів упровадження запропонованих методичних прийомів у педагогічну практику. Монографія адресується науковцям педагогічної та вікової психології, викладачам психології вищих навчальних закладів, слухачам інститутів післядипломної освіти, аспірантам і студентам психолого-педагогічних факультетів, а також широкому колу осіб, які цікавляться психологопедагогічними питаннями управління розвитком особистості в системі закладів освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Івано-Франківськ : Типовіт | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель, суб'єкт, життєтворчість | uk_UA |
dc.title | Становлення майбутнього вчителя як субєкта життєтворчості | uk_UA |
dc.title.alternative | Становлення майбутнього вчителя як субєкта життєтворчості | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові видання (ФП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
монографія.pdf | 1.59 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.