Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2479
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Турчин, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-26T18:24:15Z | - |
dc.date.available | 2020-03-26T18:24:15Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Турчин О. В. Експресивна психотехніка як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови // Психологія особистості [науковий журнал]. 2013. №1 (4). С. 180–187 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2309-785X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2479 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано використання експресивної психотехніки у професійній діяльності викладача іноземної мови. Розглядається необхідність використання невербального компоненту комунікації як засобу підвищення інтересу студентів до вивчення іноземної мови та їх мотивації до навчання. Здійснено аналіз невербальних (експресивних) засобів спілкування та їх значення для навчального процесу | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Аксіологічна психопедагогіка: проблеми, здобутки, перспективи; | - |
dc.subject | педагогічна майстерність, педагогічна техніка, експресивна психотехніка, невербальна комунікація, педагогічний артистизм, рольова гра | uk_UA |
dc.subject | pedagogical skills, teaching technique, expressive psychotechnics, nonverbal communication, teaching artistry, role game | uk_UA |
dc.title | Експресивна психотехніка як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові видання (ЗК) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Експресивна психотехніка як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови.pdf | 103.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.