Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2479
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурчин, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-03-26T18:24:15Z-
dc.date.available2020-03-26T18:24:15Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТурчин О. В. Експресивна психотехніка як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови // Психологія особистості [науковий журнал]. 2013. №1 (4). С. 180–187uk_UA
dc.identifier.issn2309-785X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2479-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано використання експресивної психотехніки у професійній діяльності викладача іноземної мови. Розглядається необхідність використання невербального компоненту комунікації як засобу підвищення інтересу студентів до вивчення іноземної мови та їх мотивації до навчання. Здійснено аналіз невербальних (експресивних) засобів спілкування та їх значення для навчального процесуuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавництво Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАксіологічна психопедагогіка: проблеми, здобутки, перспективи;-
dc.subjectпедагогічна майстерність, педагогічна техніка, експресивна психотехніка, невербальна комунікація, педагогічний артистизм, рольова граuk_UA
dc.subjectpedagogical skills, teaching technique, expressive psychotechnics, nonverbal communication, teaching artistry, role gameuk_UA
dc.titleЕкспресивна психотехніка як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ЗК)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.