Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2479
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Турчин, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-26T18:24:15Z | - |
dc.date.available | 2020-03-26T18:24:15Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Турчин О. В. Експресивна психотехніка як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови // Психологія особистості [науковий журнал]. 2013. №1 (4). С. 180–187 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2309-785X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2479 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано використання експресивної психотехніки у професійній діяльності викладача іноземної мови. Розглядається необхідність використання невербального компоненту комунікації як засобу підвищення інтересу студентів до вивчення іноземної мови та їх мотивації до навчання. Здійснено аналіз невербальних (експресивних) засобів спілкування та їх значення для навчального процесу | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Аксіологічна психопедагогіка: проблеми, здобутки, перспективи; | - |
dc.subject | педагогічна майстерність, педагогічна техніка, експресивна психотехніка, невербальна комунікація, педагогічний артистизм, рольова гра | uk_UA |
dc.subject | pedagogical skills, teaching technique, expressive psychotechnics, nonverbal communication, teaching artistry, role game | uk_UA |
dc.title | Експресивна психотехніка як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (ЗК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Експресивна психотехніка як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови.pdf | 103.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.