Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2492
Назва: | Психодидактичні проблеми вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах |
Автори: | Турчин, Оксана Володимирівна |
Ключові слова: | навичка, комунікативна компетентність, комунікативний метод, креативність, систематизація, відповідальне ставлення skills, communicative competence, communicative method, creativity, systematization, responsible attitude |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Видавництво ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Бібліографічний опис: | Турчин О. В. Психодидактичні проблеми вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. Івано-Франківськ, 2012. Вип.17. Ч. 1. С. 46–53 |
Серія/номер: | Соціальна психологія; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто актуальні психодидактичні проблеми опанування іноземною мовою у вищих навчальних закладах. Ідеться насамперед про комунікативні (інтерактивні) методи і форми формування іншомовної комунікативної компетентності (знання, уміння, навички). Досліджуються методичні аспекти набуття умінь та навичок у процесі вивчення студентами іноземної мови. Акцентуються проблеми систематизації здобутих знань, відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови, педагогічної креативності викладачів |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2492 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (ЗК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОДИДАКТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ.pdf | 138.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.