Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2492
Назва: Психодидактичні проблеми вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах
Автори: Турчин, Оксана Володимирівна
Ключові слова: навичка, комунікативна компетентність, комунікативний метод, креативність, систематизація, відповідальне ставлення
skills, communicative competence, communicative method, creativity, systematization, responsible attitude
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Турчин О. В. Психодидактичні проблеми вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. Івано-Франківськ, 2012. Вип.17. Ч. 1. С. 46–53
Серія/номер: Соціальна психологія;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто актуальні психодидактичні проблеми опанування іноземною мовою у вищих навчальних закладах. Ідеться насамперед про комунікативні (інтерактивні) методи і форми формування іншомовної комунікативної компетентності (знання, уміння, навички). Досліджуються методичні аспекти набуття умінь та навичок у процесі вивчення студентами іноземної мови. Акцентуються проблеми систематизації здобутих знань, відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови, педагогічної креативності викладачів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2492
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ЗК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПСИХОДИДАКТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ.pdf138.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.