Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2492
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТурчин, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-03-27T09:16:17Z-
dc.date.available2020-03-27T09:16:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТурчин О. В. Психодидактичні проблеми вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. Івано-Франківськ, 2012. Вип.17. Ч. 1. С. 46–53uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2492-
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальні психодидактичні проблеми опанування іноземною мовою у вищих навчальних закладах. Ідеться насамперед про комунікативні (інтерактивні) методи і форми формування іншомовної комунікативної компетентності (знання, уміння, навички). Досліджуються методичні аспекти набуття умінь та навичок у процесі вивчення студентами іноземної мови. Акцентуються проблеми систематизації здобутих знань, відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови, педагогічної креативності викладачівuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавництво ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesСоціальна психологія;-
dc.subjectнавичка, комунікативна компетентність, комунікативний метод, креативність, систематизація, відповідальне ставленняuk_UA
dc.subjectskills, communicative competence, communicative method, creativity, systematization, responsible attitudeuk_UA
dc.titleПсиходидактичні проблеми вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові видання (ЗК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПСИХОДИДАКТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ.pdf138.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.