Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2555
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | П'ятничук, Галина Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-27T12:07:16Z | - |
dc.date.available | 2020-03-27T12:07:16Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | П’ятничук Г. О. Оцінка впливу засобів легкої атлетики на швидкісно-силові показники студентів упродовж навчального тижня / Г. О. П’ятничук // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 3. - С. 74-77. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1991-0177 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2555 | - |
dc.description.abstract | Мета: оцінити вплив засобів легкої атлетики на динаміку швидкісно-силових показників студентів упродовж навчального тижня. Матеріал і методи: було обстежено 205 студентів, які навчалися на 1–5 курсах Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Результати: впровадження у процес фізичного виховання студентів засобів легкої атлетики упродовж року призвело до позитивних змін у рівні розвитку та прояві їх фізичних якостей упродовж навчального тижня. Висновки: перспективним є дослідження динаміки швидкісно-силових здібностей у студентів упродовж навчального року. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харківська державна академія фізичної культури | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;3 | - |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | навчальний тиждень | uk_UA |
dc.subject | швидкісно-силові показники | uk_UA |
dc.subject | легка атлетика | uk_UA |
dc.title | Оцінка впливу засобів легкої атлетики на швидкісно-силові показники студентів упродовж навчального тижня | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ФФВС) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
snsv_2014_3_17 (1).pdf | 753.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.