Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2615
Назва: Ігрове моделювання у процесі підготовки вчителів початкової школи
Інші назви: The playing model in the process of future primary school teachers’ training
Автори: Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна
Ключові слова: ігрове моделювання, творчість, самореалізація, майбутній учитель, початкова школа
Дата публікації: 2012
Видавництво: Хмельницький : ХГПА
Бібліографічний опис: Марчій-Дмитраш Т. М. Ігрове моделювання у процесі підготовки вчителів початкової школи / Т. М. Марчій-Дмитраш // Педагогічний дискурс : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький : ХГПА, 2012. – Випуск 13. – 443 с. – С. 216–219.
Серія/номер: 13;С. 216–219
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано зміст ігрового моделювання і його значення для ефективної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано труднощі, які виникають у процесі його використання. Актуалізовано проблему самореалізації особистості та охарактеризовано ознаки творчого вчителя. Висвітлено зміст самостійної роботи студенів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2615
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stattyaДокумент Microsoft Word.pdf332.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.