Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2615
Назва: | Ігрове моделювання у процесі підготовки вчителів початкової школи |
Інші назви: | The playing model in the process of future primary school teachers’ training |
Автори: | Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна |
Ключові слова: | ігрове моделювання, творчість, самореалізація, майбутній учитель, початкова школа |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Хмельницький : ХГПА |
Бібліографічний опис: | Марчій-Дмитраш Т. М. Ігрове моделювання у процесі підготовки вчителів початкової школи / Т. М. Марчій-Дмитраш // Педагогічний дискурс : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький : ХГПА, 2012. – Випуск 13. – 443 с. – С. 216–219. |
Серія/номер: | 13;С. 216–219 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано зміст ігрового моделювання і його значення для ефективної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано труднощі, які виникають у процесі його використання. Актуалізовано проблему самореалізації особистості та охарактеризовано ознаки творчого вчителя. Висвітлено зміст самостійної роботи студенів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2615 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
stattyaДокумент Microsoft Word.pdf | 332.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.