Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2615
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-27T19:25:23Z-
dc.date.available2020-03-27T19:25:23Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМарчій-Дмитраш Т. М. Ігрове моделювання у процесі підготовки вчителів початкової школи / Т. М. Марчій-Дмитраш // Педагогічний дискурс : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький : ХГПА, 2012. – Випуск 13. – 443 с. – С. 216–219.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2615-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано зміст ігрового моделювання і його значення для ефективної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано труднощі, які виникають у процесі його використання. Актуалізовано проблему самореалізації особистості та охарактеризовано ознаки творчого вчителя. Висвітлено зміст самостійної роботи студенів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький : ХГПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries13;С. 216–219-
dc.subjectігрове моделювання, творчість, самореалізація, майбутній учитель, початкова школаuk_UA
dc.titleІгрове моделювання у процесі підготовки вчителів початкової школиuk_UA
dc.title.alternativeThe playing model in the process of future primary school teachers’ traininguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
stattyaДокумент Microsoft Word.pdf332.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.