Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2615
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-27T19:25:23Z | - |
dc.date.available | 2020-03-27T19:25:23Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Марчій-Дмитраш Т. М. Ігрове моделювання у процесі підготовки вчителів початкової школи / Т. М. Марчій-Дмитраш // Педагогічний дискурс : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький : ХГПА, 2012. – Випуск 13. – 443 с. – С. 216–219. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2615 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано зміст ігрового моделювання і його значення для ефективної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано труднощі, які виникають у процесі його використання. Актуалізовано проблему самореалізації особистості та охарактеризовано ознаки творчого вчителя. Висвітлено зміст самостійної роботи студенів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Хмельницький : ХГПА | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 13;С. 216–219 | - |
dc.subject | ігрове моделювання, творчість, самореалізація, майбутній учитель, початкова школа | uk_UA |
dc.title | Ігрове моделювання у процесі підготовки вчителів початкової школи | uk_UA |
dc.title.alternative | The playing model in the process of future primary school teachers’ training | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
stattyaДокумент Microsoft Word.pdf | 332.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.