Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2617
Назва: Формування професійного потенціалу майбутнього вчителя початкової школи
Інші назви: The professional potential of a future primary school teacher forming.
Автори: Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна
Ключові слова: професійний потенціал, майбутні вчителі, початкова школа, творчість, адаптація
Дата публікації: 2012
Видавництво: ПНУ імені В. Стефаника
Бібліографічний опис: Марчій-Дмитраш Т. М. Формування професійного потенціалу майбутнього вчителя початкової школи / Т. М. Марчій-Дмитраш // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. – Івано-Франківськ, 2012. – Випуск ХLІІ. – 182 с. – С. 72–75.
Серія/номер: ХLІІ;С. 72–75.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано зміст професійного потенціалу майбутнього вчителя початкової школи, виокремлено його компоненти. Актуалізовано проблеми розвитку творчості й адаптації студентів у процесі їх підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2617
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marchii-Dmytrash Документ Microsoft Word.pdf405.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.